söndag, mars 3

Fokus träning

Mycket träning i livet just nu så det är svårt att fokusera och skriva om något annat. Ni som följer min blogg börjar säkert tycka det är lite trist. Men vill man följa mig och ta del av vad jag fyller mina dagar med så får ni hålla tillgodo :-)

Vad an all denna träning då:
1. Henke har varit skadad och bortrest vilket gjort att jag fått hålla fler BodyAttackklasser än normalt.
2. Nya releaser ska pluggas in varav fler BodyAttack- och CXpass utanför schemat.
3. Vi har premiär på GRIT strenght på Medley just idag vilket medfört extra många pass.

Igår hade vi instruktörsmöte för anställda på Medley Linköping och Ljungsbro. Inledde med info och föreläsning, fortsatte med att riva av en GRITklass och avslutade med relax i romerska badet. Blev vatten för mig på kvällen då premiären med tre klasser körs idag! Vilket sjukt ös! Taggade instruktörer till tusen. Ingen skulle vara sämre än den andra så de slet med vikterna och bet ihop för att orka hoppa. Häftigt att se!





















Men livet är ju trots allt inte bara träning. Försöker njuta av att våren är på väg och sticker ut näsan i solen så  mycket jag kan. Att vi kommit in mars och solen börjar värma på kinden är härligt.

Försöker hinna umgås med mina vänner. Karola var hos mig i fredags. Jag bjöd på kycklingpaj och vi kollade underhållning på TV med godisskålen under näsan. Igår lunchade jag tillsammans med Mia. Vi uppdaterade oss om vad som hänt i livet under de senaste tre veckorna. Idag träffade jag Julia för en frukost på First Hotell. Proppmätta ställde vi oss vid slottsväggen och lapade sol en timma.
Vänner betyder så mycket och jag kan inte få nog av dom! De ger mig så mycket energi och glädje. Tack för att ni finns :-)

Dags att fylla på kroppen med energi nu för om tre timmar är det dags att köra GRIT igen. Tur att jag inte är ensam utan har Henke och Sanna vi min sida. Dock är det två skadade kollegor så nu gäller det att jag håller mig hel...

På återskrivande mina troga läsare. Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka ni är... :-)

6 kommentarer:

Carina sa...

Hej Madelene!
Kul att läsa - Vi släpper GRIT Strength på lördag! :-)

Madde sa...

Lycka till! Blev mycket fokus på att få deltagarna utrustade med rätt vikter. Väl igång så va det grymt :-D
Kul att du hittat in till mig.

Anonym sa...

Thanks , I have just been looking for information approximately this
topic for a while and yours is the greatest I have discovered till now.

But, what about the bottom line? Are you sure in regards to the
supply?

Also visit my page - Wirkung

Fanny sa...

Härligt att läsa om både träning och annat mysig du gör i din vardag vännen :) Härligt att det börjar gå mot vår. Kramar!

Anonym sa...

Hej, pappa här! Läser din böogg som du förstår!
Kram!

Anonym sa...

Ja, dessa tangenter!!!!