fredag, februari 8

Expo Hälsa&Träning

Nu är det helg igen och jag inser att jag inte hunnit uppdatera er om min förra än. Då anordnades nämligen en mässa på Konsert&Kongress med tema hälsa och träning. Lokalerna var fyllda av montrar där olika träningsanläggningar fanns representerade och där det stod representanter för kosttillskott, tester, bars, alternativ medicin, mmm....... Medley fanns självklart där! Förutom vår fina monter hade vi en uppvisning på lördagen där vi gav publiken ett axplock av våra träningsformer. På söndagen sen höll jag, Ingrid och Tanima  ett CXworx-pass i form av prova-på. I övrigt var det uppvisningar av lite av varje och kändisar så som Malin Ewerlöf., Musse, Martina Haag och Fredrik Paúlún fanns där höll föreläsningar/workshops. Detta innebar att jag näst intill hela helgen befann mig inomhus trots att solen för en gång skull sken så fint utanför. 




























Men förutom allt detta roligt hann jag gå på fest också på lördagskvällen! Härliga Pernilla hade bjudit hem en blandning av tjejkompisar hem till sig för att fira sin födelsedag. I uppgift skulle vi ta med oss ett bidrag till buffébordet så det slutade med att vi hade en hel fantastisk middag att sätta tänderna i. Blev en riktigt trevlig kväll. Roligt att lära känna nya människor på det sättet. 
Hälften av tjejgänget med Pernilla i mitten.








Inga kommentarer: