måndag, oktober 22

Positiva tankar

Det har varit en tuff vecka med mycket tankar och obehag. Vill passa på att tacka alla ni underbara vänner som hört av er och stöttat mig. Men inget ont som inte för något gott med sig. Jag fick flera betydelsefulla timmar tillsammans med pappa på US i helgen. Vi spelade på V75 där jag lyckades få 6 rätt, wordfeudade, läste tidningar och bara pratade om livet. Nu är han opererad igen och vi håller alla tummar för att läckan i nacken läker ihop. Med positiva tankar och en ljus syn på framtiden är jag säkert på att det kommer lyckas!
Han fick lämna sjukhuset igår och ska nu kurera sig hemma igen.
Skål älskade pappa för en ljus framtid!

Se så rik jag blev med 6 rätt...






Krya-på-dig-nallen. 
 Helgen har i stort varit toppen. Var bjuden på tacos hos kära vänner i fredags kväll och efter det gick vi alla på bio. Såg äntligen Hypnotisören. Jag tyckte den va super! Lagom rysig så vi fick hoppa till några gånger och riktigt sjunka ner i biostolarna :-) Alltid något visst med att gå på bio.
Blev lite bio-feeling även i lördags fast hemma hos Mia och Henke. Blev bjuden på god mat även denna kväll  medan vi såg när Linköpingsgänget åkte ur Körslaget. Sedan kollade vi underbaraste feel-good-filmen En oväntad vänskap. Vilken underbar film! Vill gärna se den igen. Myste med katterna och hade det bara så gutt i soffan.











Söndag och snabb visit i Tornby där Maxi, Stadium och Ikea sprangs över på dryga 2 timmar. Köpte superläckra blå träningstights från Soc och konstaterade att julen är på ingång...
Konstaterar att jag nu klarat mig igenom tre hela veckor och helger utan sötsaker och onyttigheter! Har frestats med både kladdkaka i helgen, sug efter att köpa godis till fredagens bio samt att Henke satt bredvid och mumsade chips och jordnötsbågar i lördags. Men sjukt så bra det går :-) Nu känns det nästan trist och onödigt att sätta igång igen och förstöra min kropp. Känner mig stark och fit! Jag vet ju att jag inte kan nöja mig med lite utan vräker i mig.
Fick dessa två tidningar med posten samma dag! Frågan är vilken jag ska prioritera att läsa. Med tanke på godisstoppet väntar jag nog med chokladfrossan till i november ;-)

Väljer att vara stolt och presenterar träningen för föregående vecka 42:  

Vecka 42
Måndag CX Step 85 min
Tisdag BodyAttack CX x2 Step30 130 min
Onsdag
Torsdag BodyAttack CX 85 min
Fredag
Lördag
Söndag BodyPump 55 min
355 min
 ca 6 tim

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej madde
Dejligt at det går fremad med din far, håber han nyder at være hjemme igen. Du må ønske ham rigtig god bedring. Håber du også du har det godt. Knus.
Hilsen lotte