måndag, september 17

Jönköping


Efter att ha tränat in BodyAttack 78 och ätit lunch med Mia i fredags satte jag mig på Swebus till Jönköping. Möttes upp av saknade Icca och Petra för att spendera en minihelg med dom. Släppte av packningen hos Petra och åkte vidare mot A6. Strosade i massa butiker och njöt av en lång fika. Hade massor att uppdatera oss om sedan vi sågs sist.
Framåt kvällen fixade vi till oss innan vi intog Tapas-resaurangen AnnaGretas. Fanns massa goda smårätter att välja mellan så det va inte lätt att sätta kryss på talongen. Vi blev riktigt nöjda med maten och satt länge och mumsade och pratade. Kvällen blev natt och vi somnade gott med fulla magar.

Lördag och sen frukost. Fint väder och stan blev därefter ett måste. In och ut ur affärerna även idag så det blev en hel del shoppat. Träningslinnen, festlinne, ljus, småburkar och doftbollar till träningsskorna. Vi åt goda grillade tortillias på mysigt café innan Icca och jag lämnade Petra och åkte åt var sitt håll för att komma hem.
Sammanfattar dagarna med hög mysfaktor! Tack fina vänner för att ni finns.











Lite impulsivt kom mamma till mig på lördagskvällen. Hon hade med sig finaste klockan som satte piff på köksväggen och ett spel som förhoppningsvis kommer höja spelkvällen nästa helg. Vi åkte in till stan och åt bruchetta på snyggaste Santinis innan vi kröp upp i största biostolarna på SF för att se Hamilton 2. Blev en riktig toppenkväll med härliga mamma och med en grymt bra film!


Hon nattade över. Jag inledde söndagen med en skön morgonpromenad, köpte med mig färskt bröd och vi åt en god frukost. Vi hängde länge i soffan innan hon gav sig av och jag tog sats mot BodyAttack-träning med henke i sporthallen.










Avslutar inlägget med att uppdatera träningsveckan för 37:

Måndag CX Step 85 min
Tisdag Step CX 85 min
Onsdag
Torsdag BodyAttack CX 85 min
Fredag BodyAttack 55 min
Lördag
Söndag BodyAttack 80 min
390 min
6 t 30 min

Inga kommentarer: