söndag, augusti 26

Träningsstatistik

Inte mer än rätt att jag bloggar lite om träning också som lite kontrast till denna tunga söndag. Brukar bli massor av träning på hösten så jag tänkte att det kunde va kul att föra lite statistik för att se hur mycket det faktiskt blir fram till nyår. Jag började lite enkelt i ett exel-dokument för förra veckan och har efter tips om funbeat tänkt göra mig en inlogg där. Började ju rätt bra:

Vecka 34
Måndag BodyAttack BodyPump 110 min
Tisdag CX Step 85 min
Onsdag
Torsdag BodyPump 55 min
Fredag BodyAttack 55 min
Lördag BodyPump 55 min
Söndag  
Totalt 360 min 
6 tim

Tror att nästa vecka kommer se sjuk ut med tanke på att ett stort gäng åker till Stockholm nästa lördags för årets upplaga av LesMills SuperSaturday i Globen. Förutom ovanstående pass kommer hela lördagen bestå av ytterliggare 6 st!

Har intalat mig att avstå från alkoholhaltiga drycker några veckor framöver. Känner just att det inte är det bästa man kan ge kroppen. Och speciellt inte om jag ska hålla den träningsdosen. Vill ju att kroppen ska må bra, inte bara på utsidan utan även på insidan. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta det lite lugnt i Stockholm! Efter förra gången blev du sjuk pga för mycket träning! Bara en liten påminnelse!
Kram Pappa!