söndag, augusti 19

Ledig fredag

Min tjänst erbjuder mig alltså en ledig fredag och då mamma fortfarande har semester kom hon upp till mig i veckan. Vi strosade runt på stan och åt en god sallad på en uteservering och mumsade smarrig Bosseglass. Sedan premiärspelade vi golf på den nya äventyrsbanan som byggts upp vid sporthallen. Trevlig men kort bana och resultatet blev vinst för mig med 3 slag. Därefter skulle jag köra ett BodyAttack-pass så mamma underhöll sig med en bok vid Stångån så länge. 
Svettig, nöjd och hungrig kom jag hem och vi ordnade till en mysig kväll på balkongen. Tunnbrödsrullar, frukt, vin och nötter. Nu känns som varje gång jag sitter där ute är den sista. Hösten kommer fortare än vad man tror. Vi myste in i det sista. Jag packade för lördagens stora happening och somnade på soffan. 


 

Inga kommentarer: