söndag, mars 4

Jag finns kvar i världen!

Jag har inte gått under eller gett upp min blogg, jag har bara valt att prioritera lite annat den senaste tiden. Ska ärligheten fram har jag inte orkat att stänga på datorn och sitta här och skriva, lägga upp bilder och redigera. Inte heller denna kväll.

Har hänt så mycket kul de senaste veckorna. Dagarna är fulla med jobb, pendling, träning, träffa vänner, laga mat, städa, handla och bara koppla av i soffan.

Jag återkommer när jag känner mig taggad igen. Hoppas inte det dröjer allt för länge. Har trots allt blivit som en dagbok den här bloggen och jag vill inte överge varken den eller er som läser.

På återskrivande!

4 kommentarer:

Lene sa...

Vi følger stadig med herhjemme. Savner dig rigtig meget. Er glad for at du har det godt og at du nyder livet.
Knus og kram

Åsa sa...

Får man önska en finallåt till nästa gång jag kommer på pass så måste jag pusha lite för don´t stop believing med journey, finns knappt nån mer peppande!! :)

Björn sa...

Se bara till att du tar Journeys originalversion i så fall för annars svär Åsa på dig och hävdar att du skändat låten. Se bara:

Åsa:
08:14 men VAD FAN!!!
dont stop believing i nån jävla töntremix!!!
08:15 den låten får man inte skända på det viset!!!
jag: hmm

Madde sa...

Jag som precis skulle skriva att du Åsa i så fall måste leta fram den i en upptemporemix i jämna åttor! Gör du det ska jag absolut köra den som final. That's a deal!