lördag, mars 10

Ett litet livstecken

Så är det redan andra veckan i mars. Solen börjar värma ute och vårkänslorna i kroppen har börjat infinna sig. Men vad har då jag pysslat med en hel månad som jag inte haft tid att delge er?
Vardagarna har varit fyllda av jobb, pendling och träning. Precis som det brukar va förutom att besöken på Medley har varit ett antal fler. Blivit mycket fysisk aktivitet den senaste tiden och det känns i kroppen. Är i stort behov av massage och uppmjukning av mina ben, rumpa och axlar. Spänner och drar överallt. Å andra sidan har jag inte kännt mig så stark som jag är nu på mycket länge. Låt nu kroppen få va hel!
Har haft besök av Linnéa och Matilda. Pratat om livet och gullat med lilla Linus. Helgerna var också varit helt fullbokade med aktiviteter sedan senaste inlägget. Här kommer ett axplock.
* Varit i Stockholm på kvartalsutbildning för nya BodyAttack- och CXworx releaserna.
* Kortvisit hos mamma för att hjälpa henne att totalstäda lägenheten efter renovering av tre rum. Kan meddela att allt är i en enda röra och vi har bestämt oss för att städa om allt från grunden. Jippi! Men ack så snyggt det kommer bli när vi är färdiga. Nästa helg kommer jag igen.






* Haft besök av underbaraste barndomsvännerna Icca, Ida och Petra. Blev shopping, middag, melodifestival och en massa snack. Så fantastiskt att äntligen få träffa dom igen. Går alldeles för länge mellan gångerna och jag saknar dom så!



















* Piffande i lägenheten igen. Nya gardiner i köket, mer lila detaljer i tvrummet och allmänt städ.

Denna helg startade igår med BodyAttack och soffhäng med mia och henke hos mig. Mumsade hamburgare och snacks hela natten :) Fortsatte i förmiddags med BodyAttack i Ljungsbro. Ett gäng glada deltagare fick köra ruset av sig tillsammans med mig! Nu har jag duschat, återhämtat mig med lax och ungsbakade rotfrukter och landat här vid datorn.
Ikväll sen smäller det! Melodifestivalfinal och vi kommer va ett gäng på 14 st, redo att festa loss. Vem vet när och var denna kväll och natt slutar...

Slut på uppdateringen. Ska försöka så ni inte måste vänta lika länge på nästa inlägg.

Inga kommentarer: