söndag, mars 11

Euphoria

Ja, titeln på festivalvinnaren stämmer minst sagt väl in på hur kvällen för melodifestivalfesten var.

EUFORI
VÄLBEFINNANDE
LYCKORUS

Vi var ett större gäng som samlats för att kolla in dramatiken. Skulle kvällen och hela festivalyran bli en katastrof med Ranelid som vinnare eller skulle vi få en sprudlande afton med dans till Loreen, David eller Danny? Det blev lycka och fest!!!!!
Drinkar blandades med bubbelvin och rocky roads gjorde succé mellan klunkarna. Vi startade dansgolv och avslutade natten med att kolla BodyAttack 42! Jag vet! Vi är ett nördigt gäng men det står jag för. Tack älskade träningsfrändar för en superkväll!

















Söndag och veckans skönaste dag. Extra skön idag. Inte alls så bakis som jag trodde ;) Bakade varma scones till frukost och avnjöt en fruktsallad med keso på min helt fantastiska balkong! Solens strålar värmde på min kind. Tog en promenad runt ån med Matilda och fick fortsatt njuta av att våren faktiskt är nära. Lagade broccoligratäng med fetaost och dill, serverad med kräftstjärtar och mitt sconesbröd.







Trots att man annars inte gjort många knop går timmarna fort och det är redan kväll igen. Ska avsluta här och lägga mig horisontellt på soffan.

2 kommentarer:

Björn-cool sa...

"... och avslutade natten med att kolla BodyAttack 42! Jag vet! Vi är ett nördigt gäng men det står jag för."

Dra inte alla över en kam! Jag vill inte räknas till den nördiga delen av gänget då jag slutade natten redan efter uppvärmningen ;-)

Madde sa...

Haha! Du är en del av gänget så det är ingen återvändo oavsett när på kvällen man avslutar sin medverkan! Attacknörd va ordet ;-)