söndag, mars 25

Energikick

Detta strålande väder som hittat till Sverige ger mig en sån grym energikick! Jag känner mig piggare, på bättre humör och vill inget annat än att spendera tid ute.
Igår blev det en helt perfekt dag. Blev tillfrågad av Elin om jag ville följa med henne och barnen på utflykt. Såklart jag ville! Hittade fram till en perfekt plats vid en sjö, njöt i solen, åt kokkorv, nybakade bullar och lekte med barnen. Timmarna bara svischade förbi och det blev snabbt eftermiddag.

Väl hemma fortsatte jag myset med Linnéa på stan. Mumsade god kycklingpaj på café och pratade bort ytterligare några timmar.

Sedan senaste inlägget har jag haft fullt upp att plugga in ny koreografi till BodyAttacken och CXworxen. Idag kl. 14 smäller det i sporthallen. Henke och jag öser på den nya releasen av attacken och vi är båda riktigt laddade! Frågan är bara hur många deltagare som vill vara med oss då söndagens väder inte kan vara mer perfekt med en sol från klarblå himmel.

Förra helgen va jag hemma hos mamma igen och hjälpte henne att städa lägenheten. Denna gång blev det inte bara en massa skurande och torkande utan vi fick också tid att skruva möbler och inreda. Nu ser man resultat. Blir hur fint som helst! Vi fick tom tid till att njuta av en superbt god middag på bästa restaurangen som finns, utan tveken!
Ikväll ska här frossas i våfflor. Jag har bjudit hem några vänner för att fira denna första dag på sommartid och såklart våffeldagen! Mumma :)

Inga kommentarer: