lördag, mars 10

Egoboost

Kan inte låta bli. Jag måste få citera ett sms jag fick från en deltagare som i fredags var med på mitt BodyAttack-pass. Attacken slutar 19. Klockan 22 piper det i min mobil och jag läser:

"Tack för träningspass idag! Bara tvungen att säga hur bra tränare du är, säger rätt saker för att man ska orka det lilla extra och inte ge upp! Skulle jag skaffa en PT skulle jag välja dig!"

Kan meddela att jag blev alldeles varm i hjärtat och säkert 2 cm längre. Det är precis detta som gör det så värt varenda sekund man lägger ner på koerografi, inträning och svettdroppar. Jag älskar mitt extra jobb och mina kunder!

2 kommentarer:

Mickan sa...

Vilken fin gest! Sånt blir man glad av! Och jag blir så sugen att testa ett av dina pass, kan du inte komma och gästspela på Medley i Växjö? :)

Madde sa...

Har varit i Växjö en gång förut och kört BodyAttack. Kommer gärna igen så kontakta din gruppträningsansvarig på Medley och rekommendera att ta kontakt med mig! Mail madelene.ruden@hotmail.com
Vore superkul :)