lördag, januari 21

Träningsfreak

Den senaste tiden har det blivit galet med träning - med jag bara älskar det!!!

Det började redan förra lördagen då jag tillsammans med 250 andra dansade i två timmar i sporthallens stora idrottshall. Jorge Mix besökte Linköping Medley och levererade ett galet kul Zumba-pass. Strax därefter fortsatte Katrin Strandberg att ösa på med AfroHouse. Vi var alla sjukt glada, svettiga och riktigt nöjda efteråt! Fortsatte sedan danstemat på Harrys på kvällen. En mycket trevlig förfest i sporthallens personalrum och så skaka rumpan hela natten på stan!

Vidare såg min träningsvecka ut enligt följande:
Måndag: BodyCombat + CXworx
Tisdag: CXworx + Step + BodyAttack
Onsdag: Vila
Torsdag: Step + BodyPump
Fredag: BodyAttack

Annars i veckan är det kul att handbolls EM är i gång. Ska försöka se så många matcher jag kan för att heja på och stötta vårt kära svenska landslag.

Vidare försöker jag få ordning på min lägenhet. Känns som jag skriver om det hela tiden men det är ett ständigt projekt. Hade en supersöndag med Maria ute i Tornby förra söndagen och jag gjorde massor av inköp. Tavellister, ljus, växter, välkomstskylt, badrumsmatta, bricka, skärbrädor, kudde mmmm....












Ska fortsätta detta lägenhetsprojekt både idag och imorgon. Jören och jag tar oss en runda runt i möbelvaruhusen efter hallinredning idag och på söndag kommer pappa, Gunilla och farmor upp för att hjälpa mig borra, spika och skruva upp allt :) Tur att man har så många underbara människor omkring sig som ställer upp.

Nu ska jag städa, fixa med tvätten, handla och senare också baka och kolla handboll. Trevlig lördag!

Inga kommentarer: