söndag, januari 1

Nyårsafton

Vaknade idag, den 1 januari 2012 kl. 14.00! Det kan bara betyda en sak: hade en galet lyckad nyårsafton :)

Året 2011 avslutades tillsammans med fantastiska vänner. Vi njöt av en 3rätters middag där vi alla varit ansvariga för var sin del. Jag och Björn stod för efterrätten. Efter mycket vånda över hur bakad kakan egentligen blev konstaterade vi att den blev en succé. Med sprakande tomtebloss på toppen kunde det ju inte bli annat än en lyckad avslutning på en nyårsmiddag.

































Kvällen gick hur fort som helst. Massor av snack, dans, lekar och det självklara skålandet vid tolvslaget gjorde att jag inte la det glittriga huvudet på kudden förän 04.15.











































Summerar 2011 som det mest händelserika året för mig och för många nära vänner till mig någonsin. Året har bestått av flera förlovningar och bröllop, många nya jobb och flera bebisar har sett dagens ljus. Jag har avslutat en lång och alldeles fantastisk kärlekshistoria med min drömprins. Nu är jag mig själv närmast och vet inte vart livet kommer att ta mig. Kanske blir 2012 ett lika händelserikt år för min del.


Jag vill tacka alla som står mig nära för det här året, för att ni finns!

1 kommentar:

Björn sa...

Succé var ordet. Blir svårt att toppa en efterrätt som hade både ljus- (tomtebloss) och ljud-(brandlarm) effekter!