lördag, oktober 8

Vänner

Så har jag haft tid och prioriterat att umgås med lite vänner igen. Så härliga de är :) De ger mig alltid en liten kick i rätt riktning.

Igår efter BodyAttacken skyndade jag mig till Allstars där jag mötte upp ett gäng glada. Fick uppdatera mig med Malin och kunde inte låta bli att följa med henne och Benny hem sen efter. 5e hjulet kanske men så fick det bli ;) Häng i soffan till Idol.

Idag startades dagen med bakning. Pappsen kommer på söndag och med stundande födelsedag är det inte mer än rätt att han får sig en liten sötsak. Blev både chocolate chip cookies och chokladmuffins från boken Söta saker av Therésia Erneborg. Har inte provsmakat än men de ser inte äckliga ut om jag säger så! Riktigt stolt över mitt bakande.








Fortsatte till Medley för TRX. Trimmade kroppen max i 45 min och var helt slut efter. Tur att Malin och Susanne väntade på mig på Pitchers. Åt en stor brunch för att fylla på med energi. Fick en riktig trevlig pratstund om livets goda :)
Blev sedan en riktig shoppingdag. Hittade efter mycket om och men outfiten till kvällens partaj. Top, armband och ring. (Byxor har jag redan för er som undrar!) Partaj som sagt. Fortsätter lördagens tjejhäng med en liten fest hos mig vilken med stor sannorlikhet slutar på ett dansgolv någonstans! Ses i vimlet......

(Till pappa: Jag ska se till att vara vaken och redo med kaffet på söndag när du kommer. Varannan vatten så ska det nog gå!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, det ser ju smarrigt ut!
Jag är förstående om du inte är på topp när jag kommer 07.00!
Kram!

Mathilda sa...

Hej.
Tack för en rolig kväll i lördags. Hoppas ni hade det bra på Harrys =)

Här är länken till frukostbloggen
http://frukostera.blogg.se/

Ha det bra.

Kram