tisdag, oktober 18

Höst

Det har nog inte gått någon förbi att hösten är här, vantarna har letat sig fram ur garderoben, öronen fryser, det är mörkt, regnit och ruskit. Men så har ju hösten också sin charm. Som de fantastiska färger som förgyller träden och den friska luften som infinner sig vissa dagar. Att det är ok att krypa in hemma i soffan under en filt, tända ljus och mysa med vänner.
I söndags gick jag en alldeles fantastisk morgonpromenad innan jag mötte upp vännerna vid Scandic för att äta frukostbuffé. Men nya mobilen kan jag inte klaga på bildkvaliteten.














Sen är det fortfarande mycket fokus på träning. Många pass blir det. I söndags var henke och jag i Ljungsbro och gästinstruerade BodyAttacken för helt nya kunder. Mycket spännande och mycket roligt. Nu i helgen är det dags igen. Då blir det BodyAttack på Medley i Norrköping och på söndag blir det i Ljungsbro igen.

Sen börjar det dra ihop sig till Medleykonventet och jag är i spänd väntan på att få besked om vad jag ska köra för låtar.

När det inte är jobb och träning upptar min Sony Ericsson Xperia Ray min tillvaro! Jag försöker sätta mig in i alla funktioner, jag lyckas messa, surfa och har laddat ner någon app :) Jag är dessutom en av dessa som hittat Wordfeud och som fastnat i detta träsk. Hoppas komma ur det inom kort för man blir verkligen nördig. Måste koppla upp mig, kanske har någon skrivit ett ord! Jag som trodde jag köpte mobil för att ringa billigare ;)

Nu måste sängen intas för det är tidiga mornar och himlen är bäcksvart till dess jag är framme i Nyköping. Jäsp.... Zzzzzzz

Inga kommentarer: