söndag, oktober 23

Trötta ben

Gisses vilken träningsvecka detta har varit. Sitter här söndag kväll, mätt i magen efter en fantastisk god middag och sammanfattar:

Måndag: Step
Tisdag: BodyAttack
Onsdag: Ledig
Torsdag: Step30 och CXworx
Fredag: BodyAttack
Lördag: BodyAttack (Norrköping)
Söndag: BodyAttack och CXworx (Ljungsbro)

Men så är det ju så sjukt roligt att jag inte kan annat än le åt det! Kontakten med kunderna och den magin som skapas i träningslokalen går inte att beskriva. Resultatet blir en stark kropp. Hade det inte varit för alla godsaker som hamnar i magen mellan passen hade jag varit en klump muskler som gick runt. Eller som komplemangen jag fick av Mia efter hon sett mig stå i plankan: "Du ser ut som en bänk. Fick nästan lust att sätta mig på dig!" Hahahahaha :)

Som tur är har jag vänner omkring mig som är lika tokiga i träning som jag. Följde med en av dom ut till världens sötaste röda stuga strax utanför Linköping igår. Där bjöds vi in av Åsa, Johan och lilla Sigge. Avnjöt fantastisk indisk middag, vi åt kladdkaka á la Lejla som jag hade med mig och smaskade smågodis. Vi spelade kort och hade trevligt. Dock hade vissa svårare än andra att lägga högar om 100 för att lättare ränka samman medan andra hade delade meningar om spelets regler. Slutade iaf inte med bråk ;) Fick mig ett och annat bebismys också.



















Snart ska jag snart stänga av denna burken och lägga mig i soffan framför TVn. Blir med stor sannorlikhet något ord Wordfeud lagt också.


Kram till er!

1 kommentar:

MVG i matte A-E sa...

Det kan ju bero på att vissa hade fler kort än andra att räkna också.