söndag, september 18

Uppvisning i Ikanohuset

Mitt liv har förutom lägenhetsfix bestått av massor av träning och förberedelser inför höstens alla pass. Koreografier skulle göras, musik skulle letas fram, klasser skulle filmas och skickas in åt alla håll och kanter samt att de schemalagda passen skulle genomföras. Men så är det ju också detta jag älskar och vill ägna stor del av mitt liv åt. Sen har jag varit med om lite utöver det vanliga.

För några helger sen ordnade Ikanohuset en 80-talsdag med olika evenemang och erbjudanden. Rickard Harrey var konfrancier och bla. spelade bandet The Noise. Vi var några utvalda från Medley som körde en liten uppvisning av vilka träningsformer vi erbjuder. Jag körde BodyAttack och CXworx. Succé är väl synd att säga men det va riktigt kul!

































Inga kommentarer: