söndag, september 18

Super Saturday

(Det söndagmorgon och jag tar mig tid att blogga igen några veckors frånvaro.)

3e september var årets bästa dag! SUPER SATURDAY anordnades i Stockholm och ALLA LesMills stjärnor och fans var samlade i Globen för en hel dag av träning och magi. Shoppen var fullpackad av kläder och galna konsumenter, människor vimlade runt svettiga överallt, bars och energydrinks intogs för fullt och glädjen var på topp.
Tufft schema med Sh´Bam, BodyPump, CXworx, BodyAttack och BodyCombat. Befann mig i träningsrus från 9-17 :) Toppen av rus upplevdes under BodyAttackens låt nr 8 när alla deltagare i Globen sjunger "Oh, heaven is a place on earth" samtidigt. Som om en sekt av LesMillsare hade hittat hem! Efter passet fick jag äran att fotas med the one and only Lisa Osbourne.

















































Super Saturday avslutades med sann LesMills-fest på Le Bon, ett superfint ställe mitt inne i Stockholms stad. Välkomstdrink, vin, wraps, tal, uppträdande av Swingfly och disco till långt in på natten. Hur kul men även hur varmt som helst!




















Kan säga att jag somnade riktigt gott den natten i hotellsängen och åt största hotallfrukosten dagen efter! Nästa år är jag där igen.... på scenen själv eller nedanför!

Inga kommentarer: