söndag, september 18

Min nya bostad

Efter flera veckors frånvaro har jag kommit iordning i min lilla etta. Förra söndagen var den första dagen på evigheter som jag verkligen kunde lägga upp fötterna så här och pusta ut:
Tackar alla underbara vänner för all hjälp med flytten och tack till älskade mamma, pappa och Gunilla för allt det andra! Nu är allt i stort sätt iordning. Fattas bara att få upp lite konst på väggarna och att ersätta lånat köksbord och lånad säng med egna inköp. (Samt den stora faktorn = att bli av med andrahandskontraktet och själv skriva på förstahanden.) Är så glad för hur fint det har blivit! Stormtrivs och har känt mig som hemma från första stund.




























Känn er alla hjärtligt välkomna till mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ser ud til at være en rigtig hyggelig lejlighed du har fået. Måske vi kan besøge dig når vi kommer en tur til Sverige igen. Hav det godt og pas godt på dig selv.
Knus lotte