måndag, september 26

Träningsglädje

Sedan Super Saturday har jag levt i ett riktigt träningsrus och det är helt fantastiskt! Förutom mina egna fyra pass har jag teamat på ytterligare ett CXworx och tränat in nya koreografin till Attack 74.

I fredags körde henrik och jag releasen. Det blev så galet lyckat! Säger ofta att "det va det bästa passet någonsin" men frågan är om inte just detta var det...? Vilket fall som helst så kändes det som vi lyckades förmedla träningsglädjen i attackträningen och koreografin satt där den skulle :)


























Efter denna genomkörare bjöd jag hem mina älskade träningsvänner på tacokväll och mys. Några glas röda blev det också så natten blev lång och det blev aningen tyngre att komma ur sängen lördag morgon. Men ack så härligt. Att ha vänner så nära intill sig går inte att värdera. Betyder så mycket.

Inga kommentarer: