lördag, augusti 20

Flytt

Vill bara uppmärksamma er på att det inte blir så mycket bloggande på ett tag (som om det brukar vara det....). Lars och jag ska nämligen flytta till var sin etta så hela vår nuvarande lägenhet är nedpackad i kartonger. Snart är även denna dator det och vem vet när den tittar fram igen och när internet vill fungera på nya stället.
Märkligt hur livet kan ta sina vändningar. Tror man lever lyckligt, att man ska gifta sig, skaffa barn, köpa hus och hela fadderullan. Sen är det som verkligheten tar tag i en och man kommer till en punkt där man inte är lika säker. Vi kom till den punkten och har valt att gå skilda vägar. Inte allt för långt ifrån bara för en stor del av mitt hjärta kommer alltid att tillhöra min danska sommarflirt.

Ta hand om er där ute och va rädda om varandra. Jag ska snart lägga mig för att orka kånka på flyttlådor hela dagen imorgon. Tar ett stort steg mot det ikända.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Madelene.
Du skal vide at du også altid vil have en plads i vores hjerter. Vi vil komme til at savne dig rigtig meget, men hvem ved måske mødes vi når vi kommer til Linköping for at besøge Lars.
Livet bliver ikke altid som man drømmer om.
Knus Lotte og Leif.

Louise sa...

Nä fy så hemskt! Allt vänds upp och ner och man måste börja om från början igen. Jag vet att du kommer lyckas och få allt du drömt om. Lycka till! Kram Louise