onsdag, mars 23

Sol = Energi

I helgen infann sig våren på riktigt i hela Linköping, jag tror hela Sverige.
Jag och Maria gick på en riktigt härlig långpromenad kring ån på söndags förmiddagen, jag lapade sol på stora torget i väntan på Linnéa som jag senare skulle äta lunch med. Folk rörde sig ute, satt på bänkar med näsan i vädret, det åts glass, sats på uteserveringar och snön mer eller mindre forsade från taken! LYCKA!


















All denna sol och värme ger mig så mycket med energi. Fick kommentarer på jobbet idag om att jag var så pigg och pratglad redan 8.00 på morgonen! Det hör inte till vanligheterna kan jag säga.
I lördags avklarades releasen 72 av BodyAttack och en ny träningseufori infunnit sig. Kan inte förstå att det kan vara så roligt att utöva denna träningsform att man sätter sin kropp på spel. Foten är inte hel men jag ger mig inte i första taget ;)

Imorgon stannar jag kvar i Nyköping för bowling och middag med kollegorna. Kul att göra nåt annat än att bara träna på fritiden ;)
Nog med uppdatering för den här gången. Tvättstugan väntar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dejligt med sol og lidt varme. Sidder på jobbet og kigger ud imens der drysser noget hvidt ned fra himlen. Det er ikke helt forår endnu i Danmark.
Knus lotte