söndag, mars 20

Madde is back!

Jag har slutat vänta. Fortsätter att kämpa mig fram den lite hårdare vägen. Life goes on. Nya chanser kanske kommer.

Tur att jag har min träning, en fot som äntligen läkt ihop och vänner som sprider glädje. Livet är riktigt kul att leva!

Måndag: Step
Tisdag: BodyAttack
Onsdag: Träning av ny BodyAttack-release i vardagsrummet
Torsdag: Se onsdag
Fredag: BodyAttack (sista passet av 71:an)
Lördag: BodyAttack (henke o jag gör succé med nya releasen 72)

Kanske borde jag överväga att utvidga mitt träningsutbud ;) Ensidig träning har visst aldrig varit bra... Men jag bara ÄLSKAR min attack!!!

Igår kväll var det Medley-fest med Zumbatema. Långbord i simhallens motionssal, het mat och dans hela långa kvällen. Vi överraskades av tre grymma boys som skakade rumpa med oss! Jubelropen och visslingarna höjde taket :) Riktigt rolig kväll som ändå slutade skapligt tidigt.







































Förstår inte vad det är med min kropp. Lördagmorgon vaknar jag 7.00. Går upp och storstädar hela lägenheten. Idag, söndag och annars en dagen efter, vaknar jag 8.00. Går upp, äter frukost och sätter mig här. Ändå härligt att inte sova bort sin lediga tid.
Idag ska jag njuta av den fantastiska vårsolen och vänners sällskap. Promenad med Maria och så en lunch på stan med Linnéa. Får se vad söndagskvällen sen har att erbjuda.
Avslutar á la Lisa Osbourne: "One day at a time"! Kram på er alla.

Inga kommentarer: