måndag, mars 28

Bowling och Hultsfredsvistelse

I torsdags stannade jag kvar i Nyköping för att utmana mina kollegor i bowling. Vi var ett glatt gäng som hade samlats för att umgås, spela och äta gott tillsammans. Det blev en kort men ack så trevlig kväll med syssorna och rehab! Jag lyckades komma 2:a med hjälp av en strike från min medspelare :)
















Jobb igen fredag och sen hem och svettas järnet på BodyAttackpasset. Dagen till ära var det sedan våffelkalas hos mig. Tre underbara gäster frossade och njöt tillsammans med mig till långt in på natten.


Trots att jag bestämt mig för att besöka mina älskade och saknade föräldrar och vänner i helgen kunde jag inte låta bli att köra BodyCombat innan jag åkte på lördagen ;) Boxades och kämpade så det stod härliga till. Har fått "lida" med träningsvärk mellan skulderbladen sedan dess! Underbart!

Tog sedan bilen till Hultsfred. Fick en hel eftermiddag och kväll tillsammans med pappa och Gunilla. Vi åt en smarrig planka på världens bästa kinarestaurang och sen umgicks vi flera timmar i hemmets lugna.

Avslutade kvällen hos världens bästa Angelica. Länge sen vi sågs så uppdateringen var efterlängtad. Underbart att komma dit och känna sig som hemma.


Söndag morgon och tipspromenad med mamma i kylan. Efter rundan och en god frukost somnade jag i soffan. Lite sömn och fullt av aktivieter tog knäcken på mig. Jag frös in i benmärgen efter promenaden i blåsten. Låg på soffan i kortarmad tröja, tunn stickad tröja, fleecejacka, tunn filt, tjock filt och så riktigt varma strumpor. Galet som jag frös!

Jag letade mig ur alla kläder och bytte om till Zumba-outfit. Mamma och jag skakade rumpa en timma i Hagadal och pustade ut i soffan innan vi åt middag och jag körde tillbaka hem.

Ny vecka med mycket jobb. Ska till Stockholm på utbildning onsdag och torsdag så då känns det som det är extra mycket att göra i Nyköping. Nattar över hos Petra mellan dagarna för att slippa åka tillbaka. Sen ser jag det som ett ypperligt tillfälle att träffa en god vän. Dessutom ska jag få testa piloxing på Sats.

Nu måste här sovas. Vill avsluta med att hälsa extra till mamma och pappa. Jag älskar er!

Inga kommentarer: