tisdag, mars 15

Mellofest

Tillbaka i vardagen igen efter resan till Italien. Jobb i Nyköping, inträning av nya BodyAttack-releasen 72 och försök till egen träning med begräsning av foten som inte är riktigt hel än.

I helgen som vi precis lämnat var det Melodifestival-final. Jag och de andra härliga attackvännerna va inbjudna till henke, Maria och de söta katterna för en supergod middag innan spektaklet med Saade som en självklar vinnare satte igång! Kvällen och natten va grymt rolig. Efter att ha sjungit singstar i närmare 5 timmar lämnade jag festen 03.30 :-) Underbara vänner man har!
















































Denna vecka har annars startat i glädjens tecken. Solen har lyst från en klarblå himmel, snön smälter och strålarna värmer i ansiktet. Jag har själv hållt både en stepklass igår och en BodyAttackklass ikväll med en fot som samarbetar. Hoppas se ett slut på smärtstillande och inflammationshämmande mediciner och liniment som stinker i hela lägenheten. Kanske är min fot smärtfri snart. Det går iaf åt rätt håll :)

I övrigt går jag i väntans tider. Väntar på ett mycket avgörande telefonsamtal... Tänk om det kan göra denna vecka fulländad.
På återskrivande.

Inga kommentarer: