söndag, februari 13

Ytterligare en vecka senare

Så har det gått en vecka igen och traditionellt inlägg här på bloggen.
Arbetsdagarna har varit långa denna vecka. Haft väldigt lite att göra så timmarna har segat sig fram. Att journalsystemet legat nere och att snöstormen orsakat tågkaos gjorde inte saken bättre. Kanske ska man passa på att njuta och ta vara på tiden av lite lugn. Befarar att kommande vecka kommer bli desto tuffare.

Med lite att göra på dagarna har det varit desto mer att göra på kvällarna.
Måndag: Step Tisdag: BodyAttack Onsdag: Step Fredag: BodyAttack Lördag: BodyCombat

I fredags kväll blev jag kvar hos Maria och Henrik. Åt tacos, kollade På Spåret och Skavlan, hängde i soffan och bara hade det skönt.
I lördags var det en riktig toppendag! Började med en stor härlig frukostbuffé på Scandic med Hanna och Mats. Sedan hjälpte jag dom att flyttpacka och lasta en skåpbil full med möbler, kartonger och massor av andra grejer. Nu börjar det närma sig dagen D då både Hanna och Mats bor uppe i Önsköldsvik :( Njöt av varje sekund av tiden i dessa underbara människors sällskap. Gav Hanna och lilla pyret i magen en rejäl kram innan vi sa farväl.



















På kvällen var jag och det fantastiska attackgänget bjudna hem till Jörgen på middag och melodifestival. Vi skålade i champange, åt en utsökt middag och efterrätt, hejade och röstade, spelade spel och lyssnade på attacklåtar till långt in på småtimmarna! Älskar mina nyfunna vänner :)



































Denna söndag startade redan kl. 7.40 pga sockerrus! Med tanke på att jag la mig efter 02 blev det inte många timmars sömn. Maddes kropp klarar inte för mycket godsaker och vin. Flyttade mig från sängen till soffan, halvsov till Nyhetsmorgon och blev liggande där i stort sätt hela dagen. Lyckades ta mig ut på en kort promenad och sen har jag kollat 4 avsnitt av Tre Kronor. Ja, ni läste rätt :) Fick hela första säsongen på DVD i julklapp! Hur bra som helst.

Nu blir det soffan igen med Solsidan och Time Out. Sedan bör jag nog tänka på refrängen och hitta till sängen. Nya tag sen i en ny vecka. Inleder den med en superkylig Alla Hjärtans Dag utan någon kärlek på nära håll som kan värma mig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej madde.
Nu vare det ikke længe inden du skal se Lars igen. Trist at han ikke er hos dig på Valentins dag, men den må i holde når du tager til Italien. Dejligt at læse at du har en masse at tage dig til, så dagene ikke bliver alt for lange. Knus lotte

Anonym sa...

tack för i lördags, jättekul som vanligt, och vilken god mat och dryck, vi syns snart, Kram på Valentinsdag /Peggy