söndag, januari 30

Söndag igen

Sedvanlig uppdatering så här på söndagskvällen.

Denna vecka har bara rusat förbi och den har gått i träningen och handbollens tecken.

Måndag: Step
Tisdag: BodyAttack
Onsdag: Zumba
Torsdag: -
Fredag: BodyAttack
Lördag: Cykel activio
Söndag: -

Mitt avtal om grön och vit januari, dvs helt enligt GI och utan alkohol höll på att lyckas. Jag gjorde undantag igår kväll :( Ska jag vara ärlig hade jag kunnat avstå glasen vin jag drack men skulle då känna mig otroligt tråkig. Vi var ett gäng tjejer som träffades hos Matilda och det fölls sig att ett glas vin hörde till. Är inte allt för bitter över detta. Är faktiskt riktigt nöjd över mig själv. Vikten har sjunkit några kilo och kroppen är i toppform. Har massor av energi på passen jag går på och gäspar inte alls på dagarna eller känner mig hängig på jobbet. Madde mår tipptopp!!!









Handbollens VM har jag följt till fullo. Har varit en trogen supporter varje match Sverige spelat. Dessvärre räckte det inte enda fram. Såg precis bronsmatchen och den spännande finalen med Danmark. Trist att vi nordbor inte lyckades ta de prestigefyllda medaljerna. Är ändå riktigt stolt över att vara svensk!

Vänner är fortfarande ett stort fokus i mitt liv. Försöker träffa dom så mycket det är möjligt. Hade bla. en 4 timmar lång lunch med Johanna i lördags! Fantastisk härligt att inte ha några måsten utan bara kunna sitta i lugn och ro och låta tiden passera obemärkt förbi.
Längtar redan massor till nästa helg då icca, ida och tina kommer på besök till mig :) Underbara vänner hemma i Hultsfred som jag träffar alldeles för sällan.

Nu ska jag göra mig en härligt saftig fruktsallad och krypa ner i soffa och kolla Solsidan, Time Out och Sherlock. Menar att det är en perfekt uppladdning inför ytterligare en arbetsvecka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Dejligt at følge med i at du godt kan få tiden til at gå, selv om du er basketenke. Nu er der ikke mange timer til vi skal afsted til italien.
Knus lotte