torsdag, oktober 14

Partaj och annat kul

Så har det nästan gått 2 veckor sedan sist. Jag som trodde jag skulle ha mer tid till bloggen nu men så blev det inte. Det är långa dagar av jobb, träning på Medley, träff av vänner, fix här hemma och så är soffan rätt skön. När man sitter framför datorn flera timmar varje dag är det skönt att slippa den när man kommer hem. Ha det tyst och stilla.

Förra helgen hände nåt riktigt roligt. Jag satte mig på Bus4you till Borås där jag mötte upp Thessan och Timmy (vänner till Christian och Linnéa, numera även mina). Vi hoppade på en landvägsbuss och åkte till Kinna. Planen var att delta på den 50års-(25+25)fest som Christian och hans kompis ordnade. De hade hyrt en klubbstuga en bit ut i skogen, bjudit en herrans massa folk från landets olika hörn och kanter, ordnat med lekar, mat och dans hela natten lång. Det blev en galet roligt tillställning. Det va inte många som kände varandra så det tog större delen av festen att reda ut allas förhållanden till varandra! Jag gav upp.




































Vi fick snällt sova över hos Christians mamma, så efter taxifärden hem somnade jag direkt på soffan. Gästvänligheten var sedan stor. Bjöds på härlig frukost innan vi gav oss iväg för att städa lokalen och en supergod laxlunch innan vi åkte hem mot Linköping.

Tusen tack för en grym helg!

Planerna framöver är att resa till Hultsfred x3. Denna helg blir det för att fira pappa, nästa för att fira farbrors fru och sista för att fira mamma. Mycket kalas och galejs i oktober med andra ord!

Nu ska jag ringa min älsking som lever livet i södra Italien. Kan inte låta bli att ringa lite varje dag trots att mobilräkningen inte riktigt gillar det.
Kolla gärna in hans blogg http://mylifeofbasketball.wordpress.com/ Där är tanken att vi ska kunna följa vad som händer på lite närmare håll.

See You

Inga kommentarer: