söndag, oktober 3

Älskade svärföräldrar

En vecka bara springer förbi. Massor att göra på jobbet, 4 pass i sporthallen och så fix och bakande här hemma. All den ensamhet jag trodde jag skulle uppleva har inte infunnit sig än. Självklart saknar jag mitt älskade hjärta hur mycket som helst men dagarna bara försvinner. Hipp som happ ses vi igen. Ja, det gör vi faktiskt för resan till Italien är redan bokad! Den 4 november bär det av till kärleken :)

I fredags fick jag besök av bästa svärföräldrarna. De hade hunnit boka resa hit innan Lars visste att han skulle iväg. Varför avboka ett sverigebesök när man kan träffa lilla mig ;)
Vi har haft det alldeles underbart. Restaurangbesök, utflykt till Brunneby och Vadstena, snabb visit i G:la Linköping, middag, kortspel och massor av mysiga stunder. Som plus i kanten kom mamma hem som en pepparkaka från Cypern på lördagskvällen så hon nattade också kvar hos mig.





























































































Helgen gick alldeles för fort så innan jag visste ordet av var det tyst och stilla i lägenheten igen. Denna söndag blev till riktig röjardag. Hela balkongen är nu tom på möbler och blommor och redo för den kommande vintern, lägenheten är iordningställd och mina kläder är snart tvättade.

Avslutar helgen framför denna dumburk. Rätt skönt att ha den som sällskap.

1 kommentar:

Frida sa...

Hade hon haft en bra resa din lilla mamma? Jag har förresten bokat biljett nu, anländer 29 okt 16:55 pip! =)