måndag, oktober 18

Hultsfredhelg nr1

Efter ett galet grymt och energisprakande BodyAttack-pass i lördags satte jag mig på tåget till Hultsfred för första helgen i raden av 3. Pappa och Gunilla har fyllt år och de skulle självklart firas.
Efter en visit i deras renoveringsobjekt till lägenhet var det presentutdelning. Pappa fick till sin stora förvåning och glädje ett presentkort på tatuering! Efter att länge ha pratat om det utan att komma till skott tyckte jag han behövde en kick i rumpan ;) Därefter gick vi till Bambugården där vi åt en fantastiskt god middag. De blev uppvaktade av serveringspersonalen med var sin glassmeny som avslutning. Blev en helmysig kväll med mycket prat om allt mellan himmel och jord. Uppskattar dessa två underbara människor massor :)











Dagen därpå var det sedvanlig Korpenpromenad. Kall morgon så det gällde att klä sig ordentligt. Första gången som vinterjackan fick titta fram. Inte klokt. Trots tumvantar och påpälsad kropp var fingrarna som isbitar. Det va ändå en fantastiskt fin morgon som solen som sken. Hade inte så många rätt men var iaf säker på en fråga! Dessutom fick jag bingo :) Sverigelott med 25 kr i vinst!

































Efter en frisk promenad installerade vi mammas nya dator och sedan var vi i Hagadal och dansade Zumba. Grymt bra träning om man riktigt går in för det och skakar mage och rumpa! Avslutade besöket med en middag innan tåget.... nix, bussen tog mig tillbaka hem.

Fixade iordning inför ny vecka och kröp ner i soffan. Ensam mamma söker och otäck film avslutade helgen.

Inga kommentarer: