måndag, oktober 25

Hultsfredhelg nr 2

Efter en sedvanligt fullpackad vecka med jobb, träning och massage gjorde jag i helgen ett nytt besök i hemtrakterna.
Innan jag anlände till Hultsfred var jag i Åtvidaberg och körde step på ett konvent som anordnades där. Riktigt kul att komma till ett annat ställe och få köra sitt pass och sin koreografi för andra kunder och i en miljö man inte är van vid. Detta var bara en uns av vad som komma skall den 20 november men det va superkul :)

Från Åtvidaberg, till Hultsfred och vidare mot Mörlunda där det va kalas för min farbrors fru som fyllt 40år. Tog med pappa i bilen och mötte upp tjocka släkten hos farmor och farfar. Sedan en gemensam färd till födelsedagsbarnet. Hipp Hipp Hurra! Bjöds på god mat och alldeles för många kakor ;) Kul att träffa släkten!

























Kvällen bedrevs hos icca och henke med sällskap av ida, erik, arvid och elin. Underbart roligt att träffa dessa älskade vänner. När mörkret lagt sig tungt kröp vi ner i deras badtunna på gården. Med bikini och mössa satt vi och snackade där över en timma :) Vattnet ångade och fingrarna blev till russin. Superskönt!

Söndag och mammas födelsedag. Medan hon gick Korpenpromenaden fixade jag frukostöverraskning vid köksbordet. Färskt bröd, melon, ägg och massa annat gott. Tände ljus och dukade med paket. Uppskattat efter en timma ute i regnet. Dagen fortsatte med Zumbadans, god middag och tårta. Avslutade med bion SALT. Blev en riktig toppendag!













Blev en sen bilresa hem men vad gör man inte. Med mig hem i baksätet hade jag återingen en cykel som jag ska ha i Nyköping då den 4e i ordningen blivit stulen där! Tack älskade pappa som du ordnar och fixar :) Vad skulle jag göra utan dig.

Ny vecka är igång och jag borde egentligen sova för länge sen. En sväng till tvättstugan först bara :( På återskrivande.

Inga kommentarer: