söndag, augusti 15

Hultsfredsvisit

Lars är tillbaka från Tyskland och sambolivet flyter på i sin ordning. Han har semester veckan ut så medan jag kämpade på i Nyköping torsdag o fredag passade han på att va ute på sjön. Lyckades få upp någon gädda.


Knät är inte lika märkligt som det varit. Nu är det mer en molande värk hela tiden. Jag petar i mig mina tabletter och hoppas på det bästa. Har abstinens och är depp över att inte köra pass. Klarade 20 min på crosstrainern i fredags så det får det bli igen imorgon. Håller alla tummar att det läker och blir bra.

I helgen åkte vi till Hultsfred till våra älskade vänner som man träffar alldeles för sällan. Det var GP-speedway i Målilla så dit begav sig pojkarna. Jag, Icca och Ida stannade istället kvar och grillade och snackade massa över någon flaska vin. Det var en underbar kväll med riktig värme som i utlandet. Och som jag saknar dessa fanastiska själar till vänner! Framåt midnatt kröp vi i kojs.
Icca och Henke har verkligen gjort ett toppenjobb med sitt hus. Inte nog med allt snyggt inomhus så har deras senaste projekt med altanen blivit superfint. Med alla detaljer som tidningar och ljus blir helheten grym.





































Efter en stor och god frukost framåt lunchtid gjorde vi ett kortare besök hos pappa o Gunilla innan vi åkte tillbaka hemåt. Älskar de där två charmtrollen :)

Efter uppackande och duschande blev det tacos. Perfekta söndagsmiddagen enligt mig! Kan tro det blir en film inom kort. Mys i soffan är bästa avslutningen på en fantastisk helg.

Inga kommentarer: