torsdag, maj 6

Premiär

Nu har både Bosses glassbar och bikinin invigts för året! I söndags värmde solen så tokigt mycket att jag inledde dagen vid husväggen på gården. Började i linne och jeansskjorta och slutade i shorts och bikini. Strålarna satte full fart på pigmentet så det blev allt lite brunt på bröstet :) Vad kunde sedan passa bättre än en glass på Bosses! Lyckades hålla mig lite och tog en bägare istället för strut... Den smakade ljuvligt gott och lyckan var total!!! Nu är den underbara tiden här.












Sedan förra inlägget har jag bla. varit på en liten Medleysammankomst i samband med avslutningen av Funky Kidz. Uppvisning av de söta barnen på dagen och så romerska badet i simhallen, egentillverkad exotisk planka och mys med ledarna på kvällen. Alltid lika kul att hänga med dessa glada brudar. Jag avrundade dock kvällen innan Harrys kom på tal. Sängen var efterlängtad.

















































Förutom alla cykelturer och promenader åt alla håll och kanter blir det mycket härlig.
Lördag: BodyAttack
Söndag: Löparrunda
Måndag: BodyAttack
Tisdag: Step kondition i Ljungsbro (Fick hoppa in och köra pass där)
Onsdag: Step kondition
Lördag: BodyAttack
*Lycka*


Min kära ska spela slutspel i svenska basketligan i helgen i Eskilstuna. Nu har de chansen att gå igenom ligan obesegrade och ta hem SM-guldet. För mig innebär det ytterligare en helg som jag ska sysselsätta mig själv. Tänker mig träning lördag förmiddag och så en tur på stan. Måste ju shoppa för presentkortet jag fick på Åhléns! På söndag är det Golfens Dag i Östergötland så då kanske man ska damma av klubborna!

Nu tänker jag mig sänggående inom kort. Har varit galet trött sista tiden. Heltidsarbete tar verkligen på krafterna!

Inga kommentarer: