söndag, maj 9

Sicken skön helg!

Kors vad jag har haft det skönt i helgen. En helt välbehövlig helg utan några måsten.

Började med att Lars och jag fick en mycket efterlängtad kväll tillsammans i fredags. Slappade i soffan, hyrde film, köpte hem mat från Thai Coconut, kollade på våra filmer och somnade i soffan (madde somnade i soffan). Underbart!

Lördag och uppladdning med frukost. Sedan ner till sporthallen och köra BodyAttack. Genomförde ett helt galet grymt pass med energin upp till taket. Kunde fortsatt hur länge som helst. Kände att deltagarna va med så vi öste!
Hem och duscha och så hängde jag med Malin till Tornby. Åt lunch för 44kr på Ikea och strosade runt i affärerna. Tänkte handla på Åhléns för mitt presentkort men hade beslutsångest och dålig kroppsuppfattning. Blev inget :( Istället fyllde jag en kasse på Ikea.
Hem och packa upp, häng vid datorn, smask på fruktsallad och så iväg igen till videobutiken. Hyrde filmer som Malin och jag skulle slappa framför hela kvällen. Först en liten walk med lilla Doris. Lovade att vara hundvakt och det måste man ju hålla.
Sedan blev det en fantastiskt skönt kväll och natt i Malins soffa. Kollade film och snackade om livet. Efterlängtat*

Idag är det en sån där söndag som det bara blir några gånger om året. Ensam hemma, inga måsten. Har surfat, lagat matlådor, kollat film, gått en skön promenad med Johanna och så sitter jag här på ruta ett igen och surfar. Ska snart kolla film!

Jag har stressat hela veckan så nu unnar jag mig soffan resten av dagen och helgen. Inte många kalorier som förbrukas. Snarare ska jag stoppa i mig ett antal... igen :(

Inga kommentarer: