torsdag, april 22

Firande hela veckan lång

Vill börja med att tacka alla ni som skickat grattishälsningar till mig och som gett mig massor av fina presenter! Inte klokt att man känner så många härliga vänner som tänkte på just mig på min dag. *TACK*

Min födelsedag började toppen då jag möttes på kontoret av serpentiner på datorn och som hängde ner från hyllorna, en stor fin fruktskål fylld med härliga godsaker och med ett kort från mina underbara kollegor. Jag hade med muffins och delikatesser som vi smaskade på till fikat... och under resten av dagen. Trots ruskigt regn hela dagen sken jag som en sol. Den ena hälsningen följde på den andra. Jag var härligt lycklig!

När jag kom hem hade älskade Lars dukat upp hela köksbordet med presenter från honom och från svärföräldrarna, tårta och blommor. Fantastisk syn! Jag fick nya träningsskor, dunväst, necessär, hudcréme, största tårtan som han själv så fint dekorerat (dock inte bakat)! Som om inte detta var nog så bjöds jag på en romantisk tre-rätters middag på Olympia. Dagen till ära var bordet dekorerat med rosor och en flagga. Innan förrätten skålade vi med .... ja vad va det nu... nåt riktigt gott! Tack underbara kärlek för uppvaktningen*






























Ikväll bjöd jag hem några vänner på tårtkalas för att äta av den gigantiska tårtan jag fick igår. Tårtverkstaden gör verkligen helt gudomligt goda tårtor! Mys att bara samlas sådär en vardagskväll. Med en bit tårta, kaffe/te tror jag de var nöjda. Jag var i alla fall tillfreds :)

På sätt och vis fortsätter firandet även imorgon och till helgen. Imorgon åker nämligen jag och Matilda till Stockholm efter jobbet för att kolla Bounce sista föreställning på lördag. För att få ut det mesta av resan blir det middag, nåt glas vin, hotell och shopping också! Ska bli hur kul som helst.

Söndag sen är avsatt för kalas för pappa och Gunilla. En trevlig middag ska det ordnas till. Mamsen kommer till mig först på tisdag. Tänk att då har jag firat mina 25 år i över en vecka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej det ser ud til at du rigtig blev forkælet på din store dag, dejligt at se, vi ses snart.
knus lotte