fredag, mars 26

Good feeling

Solen har lyst på mig idag :) Gick av tåget i Linköping 15.00 denna fredag och insåg hur varmt det va. Kunde inte förmå mig att gå hem utan tog en promenad genom stan. Tänk alla glada miner jag möttes av. Solen har verkligen en positiv inverkan på oss människor. Väl hemma öppnade jag balkongdörren och stod där i skenet och läste en tidning. Kände hur vårkänslorna svallade i mig :) Tanken på att fördriva hela kvällen med tvätt blev inte lika tung.
Efter att tidigare i veckan fått upp vårgardinerna och satt färg på lägenheten fortsatte jag med påskpyntet. Inhandlade finaste påskliljorna, satte fjädrar i risket och plockade fram några kycklingar! Underbart lycklig :)








Efter att sedan läst Lenes blogg fick jag ett sug av att baka. Förberedde varma mackor till Lars kommer hem från träningen och svepte ihop Lejlas bästa kladdkaka. Nu ska allt bara in i ugnen och sen ska det fredagsmysas. Slutspelshockey och Lets dance-final från väl blandas om vart annat.
* Good feeling *

Inga kommentarer: