söndag, mars 14

50årsfest

Efter basketmatchen i lördags åkte jag buss till Jönköping för att fira Petra och Sara som fyllt 25. De hade arrangerat en 50årsfest med vänner från alla landets hörn och kanter. Vi bjöds på välkomstdrink, exotiska plankor och efterrätt. Fantastiskt roliga lekar hade planerats så vi skrattade och stojade för fullt. Jag lyckades hamna i ett galet bra lag. Vi hade hur kul som helst. Ordnade jubelsånger och hejarop. Peppingen var det definitivt inget fel på. Med snillen och vinnarskallar i laget gick vi segrandes ur tävlingarna. Jag säger bara Nr 1 - Team Eskil :) Ingen fest utan dansgolv. Blev röj och skaka rumpa till klockan slog 04.00! Sedan somnade en trött madde snabbt på iccas luftmadrass.





































































Vaknade med dunkande, tryckande huvudvärk vilken inte har släppt på hela dagen. Efter lite fix och frukost kl. 13 tog jag bussen tillbaka till hemmets lugna vrå. Lars kom strax därefter och vi beställde kinamat. Mindre god sådan dessvärre... :(
Nu blir det soffan resten av denna dag. Söndagsångesten börjar krypa inpå mig. Vill inte gå upp 5.15 imorgon....

Tack Petra och Sara för festen! Så underbart roligt att träffa er.

2 kommentarer:

Marlene =) sa...

Hej Madde! Såg ut som om ni hade riktigt kul på festen :) Har du något tips från festen på aktivitet/lek som jag kan ha på min 30 år fest? Tack på förhand/ Marlene

Anonym sa...

* Killar ska ta på sig strumpbyxor utan maskor.
* Tjejer ska knyta slipsknut.
* Äta kolasnöre.
* Ha på sig tumvantar och äta chokladkaka med kniv och gaffel. En ruta i daget. Medan en äter slår de andra tärning. Vid en 6a byter man vantar och person som äter.
* Äta sockerbulle utan att slicka sig om munnen.

Finns ju hur mycket som helst...
Visste föresten inte att du är inne och läser om mig! /Madde