söndag, februari 14

Mina Hjärtan

Veckan har varit fylld av träffar och mys med alla mina hjärtan. Alla Hjärtans Dag är inte bara EN dag. Det är ALLA dagar! Mer kärlek varje dag föreslår jag.

Blev fika på semla i sporthallen i tisdags. Bästa Ann hade bakat bästa semlorna som jag och Matilda blev bjudna på. I sporthallen gör vi inte längre bara av med kalorier :) Det där med fest i vardagen är viktigt. Mums!

Träffade underbara Pillan för en kvällsfika i torsdags på Coffeehouse by George. Satt och pratade massor till långt fram till stängning. Underbart med en träff i lugn och ro på tu man hand.

I fredags kom min älskade Icca. Jag bjöd på en tre-rätters middag á la Halv åtta hos mig.








Bruschetta med aubergine

Parmainlindad kycklingfilé med soltorkade tomater, getost och basilikablad. Serverat med bulgursallad och limesås

Vit chokladmousse med exotiska frukter

Efter denna lyckade måltid var vi på Disney on Ice i sällskap med Pillan och Stina. Riktigt mys va det där och jag fascinerades över de verklighetstrogna dräkterna. Visserligen inser man att man kanske inte är 5 år längre....






































Kvällen fortsatte med Singstars i flera timmar. Plöjde oss igenom skiva efter skiva! En aning hes i halsen vid sänggående.


















Lördag och tidig uppstigning. Frukost och så iväg till sporthallen. BodyAttack var det här! Tror jag körde skiten ur båda Icca, Pillan och alla andra som va där ;) Kan erkänna att jag också va riktigt slut! Kul med så mycket folk en lördag morgon!
Hem igen och uppfräschning. Därefter en heldag på stan. Tror vi va inne i alla Linköpings inredningsbutiker så icca va helt fullastad när affärerna stängde! Så det ska va när man är nybliven husägare. Hann med både lunch på Café & Kök och en fika på Coffeehouse by George innan klockan slog 17.
Tog farväl av min älskade vän och tackade för en helt fantastisk helg tillsammans med henne.


Fortsatte myset med kära vänner hos Pillan igår kväll. Matilda och jag styrde kosan dit och hade en riktigt trevlig kväll med Melodifestival och tjejsnack. Ni är underbara!

Inga kommentarer: