måndag, februari 8

Trevlig middag

Helgen har bara varit SÅ härlig. Lars försöker lära mig vad söndagar innebär och jag kämpar på så gott jag kan :) Trots den tidiga uppstigningen för tvättstuga söndag morgon och matlagningen av matlådor va det en dag utan stress och planer. Gick i myskläder hela dagen, fixade lite här och där i lägenheten, gick en promenad, köpte hem pizza och kollade film! Hur bra låter inte det!
Som matlådor blev det härligt färgstark wok med lövbiff och så Chicken Tikka Masala. Mumma!

Kvällen innan var vi bortbjudna till Lars jobbarkompis. Bjöds på en riktigt trevlig kväll med god mat och dricka, skratt till Wii och en jämn kamp i fyrmanswist. Tänk att Lars och jag kunde hålla sams och vinna! En liten gnutta av Melodifestival såg vi naturligtvis också. Trots att jag klagar på pendeltrafiken är den rätt bra att ha ändå. Med tanke på att vi var bjudna till Mantorp så va det snidigt att bara ta pendeltåget ut dit och hem igen. Tackar så mycket för en toppenkväll!!! Hoppas vi ses snart igen.



























Inga kommentarer: