söndag, februari 14

Längtar efter mitt hjärta

Så här såg det ut i går när jag la mig. I förrgår också för den delen....
Sitter här på Alla Hjärtans Dag och längtar efter att få krama om min andra hälft. Han har varit i Malmö sedan i fredags och spelat EuroLeague i rullstolsbasket. Norrköpings Dolphins gick segrande ur turneringen och är ett steg närmare finalspelet i Challenge Cup i Lodz i april!!! Grattis älskling till vinsten! Ni är bäst :)

Medan han är på resande fot på väg hem håller jag på att förbereda hans älsklingskaka. Denna ska dekoreras med hjärtan och bjudas på i kväll.
Snart tänkte jag ta mig en sväng till sporthallen och göra av med lite kalorier. Sedan ska Matilda (som också är gräsänka) och jag äta en romantisk middag på stan! Måste ju fira denna hjärtans dag på något vis och vad passar bättre än en måltid med en kär vän!

I kväll sen blir det romantik med mitt alldeles eget proffs :)

Inga kommentarer: