måndag, januari 25

Festligheter

I torsdags var jag kvar i Nyköping. Vi som nu arbetar inom Hemsjukvården fick oss en liten välkomsthappening av mina tidigare kära kollegor på KommunRehab.
Vi möttes upp efter jobbet vid plukabacken. Så kul :) Jag har inte åkt pulka, stjärtlapp eller plastsäck sedan småskolan. Wwwiiii..... va det gick i backen! Superroligt. Mellan åken lekte vi lekar och drack varm blåbärssoppa :)
Därefter gick vi till O´learys för att avnjuta en trevlig middag tillsammans. En suverän sallad i ett stort friterat fajitasskal låg på min talrik. Mumma. Timmarna rusade som vanligt snabbt förbi så jag somnade som vanligt gott på Elins soffa :)


I lördags sen var det dags för nästa festlighet. Matilda tog socionom-examen i fredags så hon höll fest på Örat för en salig blandning av vänner. Vi var ett glatt gäng som bjöds på en grym kväll. Fördrink, underbar smörgåstårta och efterrätt, superkul tävlingar och lekar å så ett disco som heter duga! Vi hade så roligt att Harrys var ett minne blott. Partade loss till klockan slog 3. Taxi hem och direkt i kojs.
Tack underbara Matilda för allt. Du var en grym värdinna som såg till att alla verkligen hade det bra. Tack alla vänner som gjorde kvällen så lyckad :) Älskar er!






























































1 kommentar:

Mickan sa...

Ja fy vad tråkigt! Men nu vet man ju att man ska ha så lite som möjligt med FK att göra i alla fall! Hoppas allt är bra! Kikar in här och uppdaterar mig ibland=) Kram