tisdag, december 22

Förbannad

De som inte vill ta del av Maddes dåliga sida ska sluta läsa nu....

Jag är trött, förbannad och besviken. Hatar SJ mer än något annat just nu. Skulle varit hemma 18.10 idag men klev istället in genom dörren 20.10! Hade planerat med Matilda att köra ett team-pass i step kondition vid 19. Ordnat med tomteluva, röda kläder, köpt skumtomtar och tränat in koreografi till jullåtar. Hur bra blev det! Sitter här och är så besviken. Hade sett fram emot detta så mycket. Jävla SJ! (Eller vem man nu ska skylla på!)

Hur svårt kan det va?! Det blir ju vinter i Sverige varje år. Verkar som det ändå inte går att hålla spåren rena från snö, ledningarna hela och ha tåg som klarar kylan. Är det inte signalfel så är det fordonsfel.

Inte nog med att det händer ikväll. Det har hänt 4 av mina 7 resor den senaste veckan! Kommit sent till passen i både måndags, tisdags och fredags. Idag kom jag som sagt inte alls.
Förbannad Förbannad Förbannad
Är så tacksam för att man har undervara vänner som ställer upp.
Förbannade Madde försöker samla ihop sig och leta positiva tankar! Allt har en mening... Denna gång är det nog att jag inte ska träna med min fot!

Inga kommentarer: