tisdag, december 22

Dan, före dan, före dopparedan!

Nu är det bara två dagar kvar till julafton och det är mer vinter än någonsin. Snön har bara fallit och fallit. Sedan de senaste bilderna har det hänt en hel del. Jämför bara bilden över vattnet! Inte något vatten i syne nu inte :) Tänk att det blir en vit jul.

















Hoppas innerligt att även Danmark fått en del av detta naturfenomen. Ska nämligen fira julen där i år. Med mig tar jag givetvis min älskade fästman men även min älskade mor. Hon kommer till oss redan imorgon. Blir en dan före dopparedan med Bingolottos uppesitterkväll och "tidig" sänggång. Redan omkring kl. 4 på julaftons morgon lämnar vi Linköping då färgan i Göteborg seglar kl. 8.

En fantastisk julhelg väntar i dagarna fem. Massor av trevliga stunder är jag säker på att det kommer att bli. Måndagen den 28 dec fortsätter julen i Linköping för att sedan avslutas med en nyårsafton med goda vänner utanför Växjö.

Önskar alla mina läsare en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Madde

Du skal nok få hvid jul i år. Vi har nemlig også fået sne i Danmark. Her er rigtig fin men ikke så fint som hos jer.
Glæder mig meget til imorgen.