torsdag, november 12

~ Pink ~

Livet fortsätter att överraska mig. Lever som i en dröm just nu!

I tisdags var Lars och jag på Pink i Globen. Dagen till ära var hela Globen upplyst med rosa! Förväntningarna var höga och vi blev inte besvikna. Vi bjöds på en riktigt grym show. Det va en scen i regnbågens alla färger byggd likt en circus, det va oändligt många klädombyten och det va en Pink hängandes i linor i taket. Vilken brud! Vilken attityd! Vilken kropp! Hennes texter är klockrena och känslan hon förmedlade med sådan inlevelse fick mig att fälla några tårar. Family Portrait var klart bäst. Vi lämnade, både Lars och jag, arenan helt upprymda. Fanns massor att prata om i bilen på väg "hem". Lycka :)



















Hade planerat att köra hela vägen hem till Linköping efter konserten men en otroligt vänlig själ hade andra planer. Helt plötsligt väntade en hotellnatt på Blommenhof hotell utanför Nyköping! Inte vilken hotellnatt som helst heller... Var inbokade på värsta bröllopssviten med två dubbelrum, badrum med jakutsi och kristallkrona och så väntade oss två stora smörgåsar. Rummet va grymt. Vilken säng! Dessvärre var vi inte där förän 00.30 så vi hade inte möjlighet att avnjuta alla lyxigheter. Sov som en lite gris i den gigantiska sängen.











Relativt tidig uppstigning på onsdagen för att frossa i den underbara frukostbuffén. Alltid lika fantastiskt att få äta sin frukost sådär i lugnet med tända ljus och med riktigt nybakade bröd.
Kontrasten från ett liv i lyx var stor då en helt vanlig arbetsdag väntade igen.

Älskar dig min skatt. Tack för att du gett min en underbar upplevelse!

1 kommentar:

Mickan sa...

Vi måste suttit precis till vänster nedanför er! Haha, komiskt!

Men vilken underbar man du har! Hotellrummet ser alldeles underbart ut! Kram