söndag, november 8

Lyxhelg med bara brudar

Mina underbara vänner har lämnat mig igen efter att ha förgyllt min tillvaro här under lördag och söndag. Den länge planerade tjejhelgen är redan passé. Men så härlig den har varit.

Bjöd mina käraste på lunch när de kom i lördags. Var tvugna att ladda med energi inför det stundade BodyAttackpasset.
Efter uppackande av sovgrejer begav vi oss spända och förväntansfulla till sporthallen. Där mötte vi upp några kära Medleyvänner för att tillsammans köra järnet. Jag öste på med attacken så hårt jag bara kunde och jag fick allt gänget att både svettas och flåsa. Alla kämpade på som bara tusan och ingen gav sig i första taget. Härligt brudar!









Efter en riktig genomkörare var vi väl värda det Romerska badet. Vi öppnade upp kallt bubbel, försedde oss med melon och nötter och kröp ner i den underbara poolen. Där satt vi länge och bara myste. .... till dess vi kom på tanken att åka rutschkana med luftring! Tjiiiihoooo....! Det gav en riktig kick så sen va vi igång.


















Var tvugna att lämna det varma bubblet för att göra oss klara för middagen och festen på Harrys. Det blev trångt framför speglarna i omklädningsrummet men finns det hjärterum så finns det stjärterum! Det råkade bli de svarta leggingens afton :) Snygga vi va!
På Harrys åt vi gott och stannade hela natten lång. I alla fall jag och icca som släckte och låste stället innan vi gick! Riktigt kul och lång natt på dansgolvet blev det. Fötterna var lagom ömma när vi strosade hemåt.
















































Vaknade upp till en skön söndag. Dukade fram största frukosten och mumsade gott. Hann sedan med en tur på stan innan kära vännerna styrde bilen tillbaka mot Hultsfred.

Tackar er alla för en helt fantastisk helg. Är så glad för att jag fått skämma bort er med allt.

1 kommentar:

Lena sa...

Underbar helg vännen! Tack, tack o åter TACK för att du orkade ta tag i detta och att jag fick vara med. :)

Hoppas att din fot blir bra snart, så länge kör jag slut på ditt gäng ikväll! ;)
Många varma kramar! /Lena