lördag, november 14

Flärdfull fredag

Igår var det åter en dag i lyx. Jag deltog i en Flärdfull fredag i Ikanohuset. Jag och fyra andra (varav underbara vännen Hanna!) hade vunnit i kundklubbens tävling om en heldag i Ikano-huset. Jag tog semester från jobbet och bara njöt av dagens lyx och omhändertagande. Mycket stod på programmet men syftet var att vi skulle bli riktigt bordskämda.

Inledde dagen med frukost då vi fick välja oss en smörgås och dryck från Linds café. Medan vi åt fick vi information om Aleo Vera och fick dricka detta samt prova på olika hudprodukter.
Därefter väntade spikmatta och massage på Time Out. Detta va helt underbart! Fick bla. känna på massage med varma lavastenar. Behandlingen va guld värd för mina spända axlar så jag kunde inte låta bli att boka in mig för längre behandling i februari!









Mjuka och avslappnade bjöds vi lunch på Feferoni. Buffé är alltid gott men den varade inte allt för länge. Mycket skulle hinnas med så det va dags att gå vidare till Zigges.
På Zigges var det fritt fram att styla håret. Jag gav frissören fria händer så resultatet blev mörkade färg med slingor och så en kortklippt frisyr med några längre etapper på sidan. Me like a lot! Tror aldrig jag varit så klortklippt förut men jag är så nöjd. Med tanke på Pink-konserten i veckan kunde jag ana vissa likheter ;)












Hela upplevelsen va så kul eftersom vi alla fixade håret samtidigt. Va hos Hanna och kollade läget flera gånger medan jag själv hade håret fullt med folie. Hanna blev en riktigt blond snygging! Läcker som bara den.

Avslutade den lyxiga fredagen den 13:e på Kicks där vi blev sminkade. Jag gillar det naturligt vackra så inte allt för mycke spackel på mig. Blev supernöjd även här. Efter massor med lager smink i ansiktet kände jag mig riktigt snygg! Modell va det här :)


















Resultatet av den flärdfulla fredagen blev massor av spännande presentpåsar, inhandlande av hudcreme, nytt smink och inbokning av massage i februari samt en helt ny och fräsch Madelene!









Hur ska jag kunna tacka Ikano för allt det här? Kan inte annat än att säga TACK!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej madelene
Dit nye hår er rigtig flot, kunne også godt bruge en tur til frisøren.
Det er utroligt så forkælet du er blevet den sidste tid.'

vi glæder os til at komme op til jer, nu er der ikke længe til.
Hils lars.'

Knus lotte