tisdag, november 3

Jag är så lycklig!

Livet leker och jag leker med. Nu är saker nästan för bra att vara sanna! Allt faller på plats och det är massor av underbart som händer.

Lyckliga helg
Hade den riktigt lugna och harmoniska helg som jag hoppats. Lördagen bara försvann. Satt vid datorn större delen av dagen. Fick bokat hotell inför den kommande resan till Göteborg och Jul på Liseberg tillsammans med Lars, mamma och familjen i Danmark.
Lyckades städa av hela lägenheten och lagade mig godaste laxpajen som jag avnjöt i min ensamhet.









Söndag och en heldag on my own i Tornby. Som jag shoppade! Farligt att släppa mig loss på Ikea efter löning. Lyckades få med mig snyggaste byrån som vi så väl behövde till sovrummet. Precis i färg med sängen. Me like a lot :) Sen var det massa annat skojs som lades i vagnen. Dessutom nya välbehövliga växter till vardagsrummet. Hade riktigt kul för mig själv.
Hem och uppackande och tillpiffande i lägenheten. Är så nöjd. Ingen större förändring men så snyggt ändå!
Lagade mat till min älskade sambo som kom hem framåt kvällskvisten. Underbart att kramas igen. Dolphins hade varit överlägsna i basketliga-premiären. Lugn dag på jobbet som Lars sa!
Ihopbyggandet av byrån påbörjades och avslutades halvvägs. Klockan var mycket och Madde var ledsen och besviken på det bakstycke av byrån som hamnat bak-o-fram. Hur dum får man va!!!! Upprörd Madde tittade på film innan det sena sänggåendet.


























Lyckliga måndag
Efter en dag på jobbet kör jag BodyAttacken och utvärderas av träningskoordinator: "Du tränar inte bara BodyAttack. Du är BodyAttack!" Kan säga att det var lätta tramp på cykeln hem.
Väl hemma möts jag av underbara älskade som på vardagsrumsgolvet har tagit bort alla spikar från byrån och vänt på den baksida som jag var så ledsen över! Lyckan är total. Kärlek <3>
Bygger färdigt den kära möbeln och stylar sovrummet. Ut med klädfåtöljen och in med byrån. Lovely! Tände fullt med ljus i sovrummet och somnade med ro i all harmoni.


Lyckliga tisdag
Ikano-vinsterna förföljer mig... (Biljetter till Romeo & Julia, Riddarspel, Disney on Ice o Rally SM) Jag har vunnit igen! Denna gång är det grymmaste vinsten någonsin. En heldag i Ikanohuset inkl. styling av make up, hår och kläder, massage, gratis lunch mm! Fatta! Inte klokt! Detta gäller mig och 4 andra fredagen den 13:e. Istället för en dag på jobbet i Nyköping lever jag en dag i lyx. Jippi :)

Övrig lycka
Min sambo är underbar. Frågade i förra veckan om jag ville åka på Pink. Om jag vill åka på Pink? Såklart att jag vill åka på Pink! Dagen efter var biljetterna bokade. Om en vecka är vi tillsammans på hennes konsert i Globen! Hur grymt är inte detta...?
Det underbara tar inte slut. Längtar massor till helgen då närmaste vännerna kommer till mig för att tillsammans med nyfunna Medleyvänner köra BodyAttack, relaxa, äta gott och partaja.

Som sagt. Livet leker och jag leker med. Jag är så lycklig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är så glad för din skull mitt lilla hjärta! Vet hur du lever för din Body Attack! Och Lars som fixade till byrån! För att inte tala om allt du vunnit! Grädden på moset är väl Pink kan jag tro!!! Kram Pappa!