lördag, oktober 31

Det händer så mycket kul hela tiden!

Ja, det gör det verkligen. Pass som vanligt i sporthallen måndag, tisdag och fredag. Love it!

I torsdags va Lars och jag på bio och såg dokumentären This is it med Michael Jackson. Shit så grymt. Vilken stjärna! Det kan snackas hur mycket som helst om honom men artisten Michael Jackson finns det ingen som slår. Kan inte här beskriva vilken perfektionist han var och vilken kunskap han bär på. Filmen måste ses!
I går va vi ett gäng på Skandiateatern i Norrköping som såg det coola gänget Hoffmaestro & Chraa. Vilka killar! Konserten va grym! Det underbara reaggegunget övergick till fullt ös och stämningen i lokalen gick inte att ta minste på. Alla dansade och sjöng. Vilken kväll!!! (Till alla Hultsfredbor som ska på Rookiefestivalen: missa för guds skull inte dessa!) Inte nog med att Hoffmaestro riktigt bjudit på sig själva på scen, de kom även ut till fansen efter showen. Vi var några lyckliga som riktigt kom killarna nära inpå. Se bara här...









Lars stannade kvar i Norrköping efter konserten då han ska till Stockholm i helgen och spela premiären i basketligan. Jag körde ensam hem och somnade gott i den sköna sängen.

Hade ställt klockan på 9.30 idag men låg kvar till 10. Unnande mig alltså lite sovmorgon! Gick en promenad till sporthallen. Pratade en stund med härliga Ann och lagade mig sen en fantastisk frukost/brunch (klockan var närmare 12). Bakade scones på grovt rågmjöl, solrosfrö, linfrö och sesamfrö. Så underbart det är med nygräddat! Har precis avnjutit den i sällskap med datorn.
Har för första gången på riktigt länge inget planerat på hela helgen! Men så finns det ju alltid saker att pyssla med. Har ändå mycket som ska ordnas. Skillnaden är bara att jag kan ta det i min egen takt. När jag liksom har lust. Underbara lata dagar.

Önskar er alla en trevlig Allhelgonahelg. Massor av tända ljus och värme från nära och kära. (Ska jag säga som är ensam.

Inga kommentarer: