lördag, augusti 29

Träning

Vecka 35 har gått i träningens tecken. Avslutade visserligen 34 med BodyPump också. Det var BodyAttack i måndags, Step kondtion i tisdags, var på BodyPump i torsdags och körde själv BodyAttacken igen i fredags. Det är så kul att det inte är klokt! Fattar inte att man kan få en sån grym kick av detta med träning! Love it :)

På jobbet nu händer det saker. Vi omorganiserar oss igen så jag byter sjukgymnastkollega. Dessutom flyttar vi tillsammans till ett annat kontor som befinner sig på ett av våra äldreboenden. Det ska bli spännande och jag hoppas att det blir en nystart. Har förhoppningar om att kunna starta upp mer aktiviteter och hitta på andra spännande saker för våra pensionärer.

Annars i veckan har jag inte kunnat sluta titta på den förlovningsring som numera sitter på mitt finger! Den är verkligen så fin och jag är så glad för den.









Nu ska jag snart iväg till Tinnis för i eftermiddag är det ledarträff med Medley. Efter lite möte och planering blir det grillning och fest. Jag börjar känna gänget vid det här laget så jag antar att kvällen kommer sluta på ett av Linköpings dansgolv!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej med jer

Jeres ringe er rigtig flotte, de klæder jer.

Knus lotte