söndag, augusti 30

Medleyfest

Vilket gäng vi är i Medley Linköping! Det blev bevisat ytterligare en gång igår. Kvällen började med informationsmöte och lite framtidsvisioner för oss instruktörer (om det bara va så väl att förslagen kan bli verklighet). Sedan sattes grillen igång och vi bjöds på kyckling, pastasallad och bröd. Vad hände med såsen? Vi satt ute på Tinnis hela långa kvällen och hade riktigt riktigt roligt. "Alla-barnen"-historierna gick varma så vi fick oss alla några glada skratt :)
Tro det eller ej med sen hamnade vi på Cupolen bland alla i övre medelåldern och där över! Jag har aldrig buggat så mycket som då! Galet va det är kul. Jag och Johanna bjöd upp några karlar där och fick svänga på rumpan riktigt ordentligt! Där va det inte bara 2 enkla turer som gällde utan vi fick nog se det mer avancerade registret! Tjosan!
Inte en fest utan Harrys så dit styrde vi kosan efter några buggar. Eftersom vi var ett helt gäng blev denna kväll på dansgolvet underbar. Som vi dansade! Utan man visste ordet av hade några timmar passerat. När jag väl beslutat mig för att gå hem kom Lars och Mats till Harrys. Inte kunde jag ju gå hem då! Ställde in väskan igen i garderoben och fortsatte partandet! Älskade fästman :)


















Tackar alla underbara instruktörer och kära vänner för en superkväll.

1 kommentar:

Å sa...

Stort grattis till förlovningen!